Ennakkotehtävä

Ennakkotehtävä:

Oletko käyttänyt Internettiä tai sähköpostia opetuksessa? Mihin ja miten?
Mitä haluat oppia Internetin ja sähköpostin käytöstä yleisesti/opetuksessa?
Kirjoita vastaukset kommentti-osioon. Jätä ”Mail” ja Website” kohdat tyhjiksi.

8 vastausta to “Ennakkotehtävä”

  1. Markus Says:

    Jep, olen käyttänyt nettiä kohtalaisen paljon, tiedonhakuun ja lisäksi sieltä on tehty monelaisia tehtäviä.
    Haluaisin oppia ohjaamaan paremmin tutkivaa oppimista verkossa.

  2. pirjo Says:

    en ole käyttänyt.

  3. tuula Says:

    En ole käyttänyt,mutta haluan innolla oppia käyttämään.

  4. Päivi Says:

    En ole käyttänyt sähköpostia/ internettiä opetuksessa. Haluan sisäistää asioita lähinnä yleissivistyksen vuoksi.

  5. Tihuli Says:

    Aika paljon tiedonhakuun.Myös säännöllisesti harjoituksiin pääasiassa kustantajien sivuilla (yläkoulu).
    Tiedonhaun systemointiin tarvitsisin kyllä koulutusta.

  6. Nelli Says:

    Olen opetellut käyttämään nettiä jonkin verran.
    Ostin syksyllä oman kannettavan koneen kotiin, jolla olen tehnyt jonkin verran opetusmateriaalia. Muistitikun olen saanut, mutta sitä en vielä ole kokeillut.
    Sähköpostia osaan kirjoittaa, mutta en liitteitä…

  7. Pirkko Says:

    Olen käyttänyt nettiä tiedonhakintaan, pankkiasioihin ja matkalippujen hankintaan, hotellivarauksiin… Sähköpostia olen käyttänyt vähemmän, lähinnä yhteydenpitoon tuttujen kanssa.
    Haluaisin oppia käyttämään netin tuomia mahdollisuuksia opetustyössä.

  8. Elisa Says:

    Olen käyttänyt nettiä tiedonhakuun ja kuvien hakuun, esim. on haettu Suomen maantiedossa opiskeltavan kaupungin kotisivut ja etsitty sopivia kuvia ryhmätyöhön. Olen käyttänyt netistä löytyviä tehtäväsivuja esim. perunakellari, mutta en tiedä kovin monia hyviä sivustoja.

    Sähköpostia en ole opettanut käyttämään eikä ole käytetty, kun en ole keksinyt siihen järkevää käyttöä. Kaverithan näkevät toisiaan koulussa päivittäin.

    Haluaisin saada lisää ideoita netin hyödyntämiseen, esim. miten tiedonhakua voisi nopeuttaa.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


